Margot Robbie looks like she's gonna kill it as infamous ice skater Tonya Harding in the upcoming movie "I, Tonya Trailer". The two stood side-by-side at the premiere in L.A. on Wednesday night...



Here's the trailer for there movie...
Filed Under: Winter Olympics
Originally published on TigerDroppings.com

Comments

32 Comments
" upcoming movie 'I, Tonya Trailer' "... Larry, are you really too stupid to realize the movie is "I, Tonya" and that's a trailer for the movie? God Lord dude, you're horrible at this and you're father is still being killed in his grave. Your bosses should be embarrassed. Lol.
Reply9 months
" upcoming movie 'I, Tonya Trailer' "... Larry, are you really too stupid to realize the movie is "I, Tonya" and that's a trailer for the movie? God Lord dude, you're horrible at this and you're father is still being killed in his grave. Your bosses should be embarrassed. Lol.
Reply9 months
Twice as nice....
9 months
They're making a movie about that? Someone has money to burn.
Reply9 months
X1000000000000000000000000000
9 months
Tonya Harding on the best day of her life couldnt hold a candle to Margot Robbie's tampon string. SMH
Reply9 months
2,2,2,2,2,2,1,2,2,2, I like variety.
Reply9 months
Margot better hope Tanya likes the movie...hate to see anything happen to her.
Reply9 months
I slam the door, when I come into my castle,,,,,wham, bam, king of my castle, nah, nah, nah...... Love her with a bat in her hands.
Reply9 months
2,2,2,2,2,2,2,2,2,2
Reply9 months
Who's playing Nancy?
Reply9 months
Caitlin Carver
9 months
Should have used Amy Schumer or Melissa McCarthy. They look closer to Harding.
Reply9 months
Amy Shumer isn't pretty enough to play Tanya Harding.
9 months
They were way too kind to her in casting.
Reply9 months
Maybe they gave Robbie the Charlize Theron "Monster" treatment.
9 months
One of these things is not like the other...
Reply9 months
Amazing. Only hollywood would glorify a criminal who attacked an innocent athlete and have her on the red carpet like a damn hero. Friggin sad. I mean seriously, wtf!
Reply9 months
I disagree. Harding is a great story. She was just a redneck from Oregon with a GED for an education. Unbelievable she even made it as far as that Olympics.
9 months
I disagree with your disagree. Becoming a friggin criminal ain't a great story.
9 months
"She was just a redneck from Oregon with a GED for an education. Unbelievable she even made it as far as that Olympics." I think it's pretty common for high level young athletes in Olympic sports to get GEDs because all the travel required to become world-class makes traditional school impossible.
9 months
I vividly remember that whole Harding - Kerrigan fiasco like it was yesterday. When I saw that silly mustache boyfriend of Harding's and that portly dude that swung the baseball bat, I immediately knew they were all guilty. I remember feeling very sorry for Nancy Kerrigan. She didn't deserve that at all just because she was a much better ice skater that Harding. That incident was all over the news for weeks.
Reply9 months
Hopefully the movie takes Margo all the up to the wedding night sex tape Tonya made.
Reply9 months
SO which one is Margot?
Reply9 months
the hot one
9 months
God damn did they do Tonya a favor with casting or what. Who is playing Gilooly -- Ryan Reynolds?
9 months
Gilooly should have been played by Kip from Napoleon Dynamite.
9 months
Popular Stories
logoFollow SECRant for SEC Football News
Follow us on Twitter and Facebook to get the latest updates on SEC Football and Recruiting.

FacebookTwitter