Favorite team:Ole Miss 
Location:
Biography:
Interests:
Occupation:
Number of Posts:2458
Registered on:12/1/2019
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
re: When do we see our first hire? - hiremikeleach
Nobody wants work with Brian Kelly ...
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: Brian Kelly's most thrilling moments - hiremikeleach
We had a 10 win season four times in the past 12 years lol...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Former 5-star RB Zach Evans enters transfer portal - hiremikeleach
Zach evans is coming to ole miss BTW ...
Posted on SEC Recruiting
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Have any Kelly assistants decided to join him at LSU? - hiremikeleach
I love when people take the one time it worked and extrapolate that data to make a case as to why it will work again when it is obviously the Anomaly. That tells me that the person lacks logic, or they are spinning to fit a narrative ...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Again, go snag Lebby. - hiremikeleach
We really need to invest into a children’s hospital lol...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Again, go snag Lebby. - hiremikeleach
No doubt lol :cheers:...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Again, go snag Lebby. - hiremikeleach
Y’all can have them then lol. There’s a reason lousiana never has any money ...
Jump to Post - View Topic - Replies (4)
re: Again, go snag Lebby. - hiremikeleach
Gonna have to dish out 2.5 million for him And 3 million for elko ...
Jump to Post - View Topic - Replies (5)
re: Roger McCreary of Auburn: #1 PFF Grade among all college CBs - hiremikeleach
He was the best player in the field last Saturday. Absolute stud ...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: Good to see the fear on this board again.... - hiremikeleach
LSU fans must have the emotional comprehension of a five year old. Nobody is scared they are laughing at you....
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Bringing your own clubs to TopGolf - hiremikeleach
Bring your clubs...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: I just destroyed Tuscaloosa - hiremikeleach
You like talking about homosexuals… got dick on your mind? ...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: who had a worse weekend - TAMU or OU? - hiremikeleach
Most kids go to notre dane because of notre dame, not the coach. That’s why nobody has transferred and I think just a three star decommit...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Congrats to Ole Miss on the #8 ranking - hiremikeleach
I really don’t want to play putt or wake forest at the peach bowl. ...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Congrats to Ole Miss on the #8 ranking - hiremikeleach
Rumors are fiesta against notre dame. Would love that ...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: Gonna be a quiet off-season without Aggie. - hiremikeleach
Just like Tennessee fans they will be back by may saying it’s the year ...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Dodd: ND is waiting for Fickell - hiremikeleach
Freeman will be the coach at Cindy ...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Who wouldd you take first: Aranda, Fickell or Venables? - hiremikeleach
Second this. Tennessee fans deserve all the misery in the world...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Not going to lie, LSU's new hire looks damn scary - hiremikeleach
He has them killer instincts ...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Lebby tried to be the head coach but my team told him no thanks: - hiremikeleach
[link=(https://www.secrant.com/rant/sec-football/here-are-the-5-most-elite-qbs-returning-next-season/96336390/)]Look at what you posted before the season. Lol[/link] Not his fault your AD picked a head coach he absolutely didn’t want ...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)